Day savers

Semestertider HEJ HEJ! Nåjaaa, här mår jag ypperligt! Varvar dagarna med besök på simstadion, i löpskorna, på TREKken cyklandes i kapp med närtågen eller kring gamla godingar som Kuusijärvi och Myllypuro. Välbehövlig och mycket välfungerande ass saver har jag också införskaffat (bild sex)! Å så det nyfunna Blåbärslandet..! I fall in love with you, again, Helsinki! 






Jag har njutit av solen. Njutit av kaffi o bulla medan jag väntat ut regnet. Jag har fikat och ätit god mat med hesalaiset och gamla jobbkompisar. Mojkat på HELTRIläinen. Blivit utskälld för att "tämä ei ooo vitto mitään vaelluspolku" ursäkta min dåliga finska Jag har blivit glatt påhälsad av Rynkeby cyklister. Jag har läst Paulo Coelho och stundvis känt mig lika filosofisk och livskännare som honom.

"Jag gjorde inte den här resan för att finna svaret på vad som saknas i mitt liv 
utan för att bli herre i mitt eget universum igen" 
Paulo Coelho 

Kommentarer

Populära inlägg