Ja må jag leva!

Joo jag är fortfarande i liv trots min frånvaro på sisådär en månad! Men hej guys I've been busy with THE STATES!


En helg i New York skulle väl många anse att är alldeles för lite men jag tycker att jag o Jojo hann röjja det mesta.
Mest minnesvärt är väl endå natten då jag kom dit o hamnade på gatorna med en korean, med ingen somhellst aning om var jag var elr med vem. Efter ett par timmar av oro och sömnlös på 48timmar så förgyllde Jojos röst o själ mitt liv och helgen kunde fortsätta i äkta vänskaps- och NYanda.

Sovandes i Megabuss begav vi oss vidare på nya äventyr, a.k.a Jojos hem i Washington DC.
Väldans skön vecka med ingen koll på klockan, inga måsten och inget jobb, för min del vill säga. Jojos barn sprang runt och jag tyckte det var trevligt att sköta dem men, en veckas tid räckte bra!


Och sist men inte minst, nästa anhalt stod Miami för. Sol, värme och hav aah det är livet! Prövade på världens billigaste men trevligaste hostel, nya fina människor som man antagligen aldrig mer kommer att se skymten av.. Prövade på nattlivet, stranden och tillsammans med Emmi o Martin drog vi iväg till Key West för att snorkla, Himmel å pannkaka vad jag trivs bra i vattnet, det hade jag glömt bort!
Tack Jojo <3

Kommentarer

Populära inlägg