nySTART!

Efter vad som känns som en evighet med väntan på framtiden skall jag nu göra något för att komma till det som kallas framtiden. Mentalt har senaste månaderna varit TUNGA! Förstås bättre dagar emellan, såsom julafton och allt vad jul hette med ny energi man fick av alla härliga människor, dagen jag skidade 25km, kvällen jag bara apropå gjorde nytt FTP-test med nytt rekord och förstås den härliga helgen i London. Varför då denna väntan på framtiden? Från baklårsproblem samma dag som staterna valde sin nya president (dåligt sammanträffande?), till ryggproblem, till förkylning, till fortsatta ryggproblem, till ny förkylning.. så har jag nu nått the botten. Å då menar jag inte botten av Alp d'Huez stigningen för där skulle jag ju gärna va! Nu tar vi nySTART! å inför det har förstås START! införskaffats, MUMS.

(bild: startfrukost.se)

Nu är det reflektionernas tid, vad vill JAG, vad bör jag göra NU för att må bra, HUR tar jag mig vidare på denna resa? Inspirerad av det vackra vädret och inspirerad av Daniel Tynell (via maratonpodden) fortsätter jag nu äta på mina START! flingor och reflekterar mig vidare i livet.

Kommentarer

Populära inlägg