Harmonera mera

Yogamys på golvet 2014
Idag vid simhallen stannade en äldre dam mig och sa att jag inte skall bry mig om det/den som står i vägen i livet och att jag inte skall bry mig ifall någon säger något nedvärderande om mig. 
Hon fortsatte och sa att jag skall tro på mig själv. 
Till sist sa hon ännu, att det är viktigt att jag håller kroppen i balans, minst en timme per dag borde jag ägna mig åt det. .. 

Hade jag månne en svart gloria över mitt huvud? Förföljdes jag av en mörk skugga? Vad vet damen om mig?

På eftermiddagen gjorde jag en undersökning som tog huuuur länge som helst som handlade om hur mitt framtida arbetsliv ser ut och vilken karriärtyp jag är. Resultatet? 

You´re a(n) HARMONIZER

Kuusijärvi 2014
HARMONIZERS are responsible and loyal individuals who are happy to take on responsibilities for the good of the team. Their friendliness and comfort around others makes them natural leaders, and their desire for harmony makes them excellent in team-oriented settings. They are also very successful when taking internships, as they find it easy to get along with whomever they are working for. Their driver is happiness. They would like to have a stable job where they are among nice colleagues.
(Team universum -delta & vinn 1000 €!)


Kommentarer

Populära inlägg