Been there done that



HEY GUYS!! London was awesome! 


och några bilder tänkte jag bjuda på! ENJOY!

Camden Market! Kolla in figurerna på husen, helt amazing! Och vilken marknad sen, allt fanns där, allt. Till och med Tarja kunde ha fått en ny vattenpipa.



 Tottenham-Bolton! OJ vilken arena! White hart lane faktiskt. Och JA jag drack två matchöl och åt rikti karamat ti fotisdag; quart burger and chips!

Staden där det alltid regnar? Jag tror att jag hedrats med sol av gudarna. Mina två besök i London har varit solfyllda till max! och så även denna första helg i december. Medan jag hade fullt upp med att kasta löv sprang folk förbi i shorts och kortärm! Snacka om höstfeelis!
Bilden är från centrala London. I förgrunden cykeln jag köpte. Hahah neeee int ere ju men bättre och mer lyckad parkering får man söka efter! I bakgrunden, We Will Rock You musikalen. Helt okej story, bra sånger, bra stämning. Men Jojo, Broadway slår London!

Pubmys! Och vilka underbart mysiga pubar vi besökte! Mulled wine och irish coffe smakade gott i min vuxna mun! MUMS!
Och ja, Grattis till oss på 2-årsdagarna!














Huhhu men undrens tid är visst inte förbi. Värsta veckan ever. Med matförgiftning som sällskap blev hemresan den värsta. Men survivers som vi är så står vi numera stadigt på benen och besöker toan ett lämpligt antal gånger per dag!
En kort visit till Pampaslandet blev det också. Men mommo är stark så vi kommer träffas igen om en vecka. Om tro, hopp och kärlek verkligen existerar så är mommo en bärare.

Kommentarer

  1. Oh va ni e sööööt på bilden :)))

    SvaraRadera
  2. hihi tack nu, naturvit stickatröjja e tydligen populärt hos oss :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg