Utmaning

Utmanad av Slina :))


4 tv program (oh no, jag som inte ägt en tv på ..4år?):

  • That 70´s show, visas det ens mer?
  • På spåret, med Ingvar Oldsberg
  • Idol fredagsfinalerna
  • Dance, med Inxi i spetsen
4 saker jag gjort idag:

  • dansat "vanhojen tanssit"
  • ätit
  • packat
  • hjälpt en förvirrad engelspråkig snygg pojke buy a trainticket to turku

4 saker som jag längtar efter :

  • en sitz
  • Jul
  • RESOR
  • fotbollssommar

4 saker på önskelistan:

  • ett stort världspussel
  • en båt
  • prata flytande franska
  • låångt och lycklig liv

4 saker som jag avskyr

  • orättvisa
  • lögner
  • göra måsten
  • att ha fel

4 saker jag tycker om att göra

  • träna
  • resa
  • umgås med vänner o familj
  • lägga mej sent om kvällarna, stiga upp tidigt om morgnarna


4 saker jag ätit idag

  • broccolisoppa
  • bröd
  • morötter
  • gås med blåmusslor och chockladtårta med äkta gräddglass till efterrätt - ljuva studieliv!

4 utmanade:

  • Mari

  • Amy, förlåt men nu ha ja no glömd bort hur mang i och m du egentligen hadd i bloggnamni dett...
  • simon
  • Jojo , nu har du Äntligen en andledning till att börja blogga igen!

Kommentarer

  1. tack tack, känner mig väldigt hedrad. Hmm, nu har ja i alla fall na ti skriv om :)

    SvaraRadera
  2. bra. va liksom lite de som va meningen, ser lite dåligt ut me ett inlägg i veckan...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg