Vendredi

Je veux parler bien francais. Je veux voyage beaucoup. Je veux vivre une bonne vie.

UJ vad jag trivs super med min nya utsikt! Istället för att blindt stirra in i vänners ögon (jo era ögon e fina, ni e fina men..) så har mitt skrivbord nu flyttats tre meter mot sydost och jag kan nu kolla in vad grannarna sysslar med en mörk och mysig fredagkväll som denna. Ett blått rum, ett rött rum, en dam klädd i päls som på osäkra ben tar sig till bilen. Grindbacka is THA shit!
Snart blir det att hämta min kära gamla, ja hon e faktiskt 20 år och ~280 dagar, från flygfältet. Själv är jag ressugen till 1000, as always? men får i detta nu nöjja mej med att kolla in flygen på avstånd.

jag o Jojo i Portugal


jag och Jojo i Florida

jag och Jojo i Esse



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg